szs
Sindikat SŽS - Sindikat Železničarjev Slovenije Sindikat SŽS - Sindikat Železničarjev Slovenije szs szs szs szs szs szs
Uporabniško ime:
Geslo:
nov uporabnik
Sindikat SZS
dot  O sindikatu
dot  Železničarijada
dot  20. obletnica SŽS
dot  Delovni pogoji
dot  Letovanje
dot  Kolesarska sekcija SŽS
Vabila  dot
Kako smo se imeli  dot
Kolesarski dres  dot
dot  Planinska sekcija SŽS
dot  Ugodnosti za člane
dot  Povezave
Železničar
E-novice
Član
Kolesarska druženja

17. 6. 2011 - Kolesarjenje SŽS Kranjska Gora (tudi v sliki)

Izbira trase za skupno kolesarjenje je vsekakor bila žal za marsikoga že selektivna, vseeno, pa si takšnega osipa udeležencev ni zaslužila. Vzpodbudna vremenska napoved za petek 17.06. je nakazovala cca 10 udeležencev, vendar sem še zadnji dan poslušal takšne in drugačne izgovore. Upamo ,da jih je za prihodnjič zmanjkalo. Kljub dobri napovedi nas jutranji pogledi v meglene vrhove niso navdajali z optimizmom. Skoraj smo verjeli v neželeno osvežitev na poti. Krenili smo s petnajst minutno zamudo, si v Podkorenu še ogledali počitniško hišico SŽS, nakar je sledilo lagodno kolesarjenje do Trbiža. Od odcepa za prelaz Predel se prične blagi vzpon, ki traja vse do vrha prelaza in je le v zadnjih dveh kilometrih nekoliko konkretnejši. Na Predelu je sledilo obvezno fotografiranje in namigovanje za naskok Mangartskega sedla z dodatnimi 1000nmv. Prepričani smo , da bi nam tudi to zneslo , le vreme ni hotelo pokazati lepšega obraza. Odločitev je padla, da traso izpeljemo v prvotni obliki s postankom v Bovcu. Po slabi uri počitka in osvežitve smo točno ob poldne iz Bovca krenili proti Trenti. Prometa ob naši smaragdni lepotici je že kar nekaj, večinoma tuje registrske tablice tako na avtomobilih, kot tudi motorjih. V bližini vasi Soča se nam nasproti, na kolesu seveda, pripelje tudi naš up za Dirko po Franciji Janez Brajkovič. Po kolesarskem bontonu nam v pozdrav dvigne dlan in oddrvi v nasprotni smeri naše trase, kajti iz medijev izvemo, da se na »tour« pripravlja v Planici. Kilometre ob zares lepi Soči odpeljemo morda celo prehitro. V Trenti postanek za polnjenje bidonov, le še upajoč pogled v nebo in zagrizemo v vršiški klanec s primorske strani. Čakalo nas je 13 km in 1000nmv. Vsak v svojem ritmu, malo skupaj , malo na hudo , na vrhu pa v trenutku pozabljeni napori. Veter in mraz nista bila prizanesljiva, zato smo se skrili v zavetje Tičarjeve koče. Cesto na vzponu širijo v kritičnih ovinkih, že sedaj pa je v neprimerno boljšem stanju, kot iz kranjskogorske smeri. Na spustu nas je pošteno pretreslo, pa ne le na kockah. Izhodišče smo dosegli po 3h in 45min kolesarjenja ob 15.00 uri, prevozili smo 80 km, ter premagali 1800nmv. Prihodnja druženja in tudi rivalstva sledijo zadnjo nedeljo v avgustu »Skok na Lisco« in septembra, kolesarjenje v sklopu športnih iger SŽS.ž

29. 8. 2010 - prvo kolesarsko prvenstvo SŽ "Skok na Lisco" (tudi v sliki)

Na pobudo in realizacijo kolesarske sekcije SŽS se je v nedeljo 29.08. 2010 odvijalo 1. kolesarsko prvenstvo  za vse zaposlene na Slovenskih železnicah. Znano je bilo že dolgo, da je kolesarstvo zelo razširjena oblika rekreacije tudi med železničarji. Mnogi smo se tudi srečevali na rekreativnih kolesarskih tekmovanjih in tako primerjali rezultate, ter velikokrat dodali, da bi bilo vredno poizkusiti s svojim internim tekmovanjem. V letu 2009 smo znotraj sindikata SŽS ustanovili kolesarsko sekcijo, ki je naletela na odličen odziv in zadovoljstvo članov, pa tudi članic. V svoj načrt delovanja smo si zastavili cilj organizacije izvedbe tekmovanja za vse zaposlene. Rekreativna kolesarska tekma zahteva že kar nekaj izkušenj v organizaciji, veliko dela, finance pa ostanejo nepremostljivi problem. Odločili smo se, da interno tekmovanje SŽ priključimo že uveljavljenemu prireditelju KD Sevnica , kateri že 19. leto zapored organizira gorsko kolesarsko dirko »Skok na Lisco«. V začetku junija je bil na staneh Intraneta objavljen razpis, katerega smo ponovili štirinajst dni pred prireditvijo. Razpisane so bile tri moške in enotna ženska kategorija. Število prijavljenih se je približevalo številu 30, kar je za prvič zelo dober odziv.

Na cilju je bilo hitro znano, da favoriti za skupno zmago, prav tako med železničarji, niso dovolili nikakršnih presenečenj. Vsi, ki so se prvič spoznali s tem vzponom , so bili presenečeni nad  zahtevnostjo vzpona z veliko menjave  zelo strmih in že skoraj položnih odsekov. Kmalu po prvih minutah regeneracije se je v lepem vremenu vrnil nasmeh na obraze vseh sodelujočih ob prijetnem kolesarskem vzdušju. Podelitev praktičnih nagrad vsem udeležencem, razglasitve vseh kategorij, tudi za SŽ, je potekalo v izvedbi KD Sevnica, med tem smo od naših tekmovalcev dobivali ugodne odzive za idejo in izvedbo tekmovanja. Kar nekako prepričani so bili , da se prihodnje leto zopet vidimo ob istem času na istem mestu…. .

Nedelja 29.08. je bil prvi sončen dan po predhodnem deževnem tednu. Na startnem prostoru v Sevnici smo se približno spoznali tudi vsi udeleženci iz SŽ. Končno število nastopajočih železničarjev je znašalo 26, od tega dve železničarki , skupno število pa je preseglo 150 tekmovalcev. Zaradi rekordnega števila tekmovalcev in njihovega vpisa v startne liste je bil start 10 km zaprte vožnje do letečega starta na vznožju pobočja Lisce premaknjen za 10 min. Poteka in razpleta dirke ni mogoče komentirati, saj so bile v tem času vse moči osredotočene na poganjanje pedal za premagovanje 700 višinskih metrov na dolžini 9,4 km.

Čestitamo zmagovalcem kategorij, našemu kolesarskemu prvaku za leto 2010, kot tudi vsem udeležencem za pogum in voljo. Zahvala gre sponzorju BANEM d.o.o., kateri je poskrbel za medalje po kategorijah in za pokal zmagovalcu in seveda tudi KD Sevnica in njihovim članom za odlično izvedbo.

Omeniti moramo , da se je tekmovanja udeležilo 9 članov sindikata SŽS, od tega tudi edina ženska, ki je tudi v skupni uvrstitvi dosegla odlično uvrstitev.

 rezultati SŽS

 rezultati skupno

 rezultati kategorija B

 rezultati kategorija C

 rezultati kategorija ženske

 

22. -26. 5. 2010 - Obisk Gira d Italia 

Velikega kolesarskega spektakla-dirke, ki se odvija v naši soseščini smo se udeležili štirje prijatelji, Iztok, Željko, Jernej, Robi člani domačega kolesarskega kluba, Jernej in jaz , pa tudi kolesarske sekcije SŽS. Obisk je bil načrtovan že v začetku decembra, takrat, ko organizatorji objavijo traso in spored dirke v naslednjem letu. Bližina in spektakularnost etap je odločila, da smo prisotni na 15.etapi 23. 05. Mestre – Zoncolan in 16. etapi kronometer S. Vigilo – Kronplatz, dva dneva, pa smo porabili za samostojno kolesarjenje po prelazih v bližini prireditve.

Od doma smo se odpravili 22.05. ob 2h zjutraj. Za prevoz je poskrbel Iztok s kombijem. Že pred šesto smo bili v vasi Ovaro, pod vznožjem Zoncolana. Načrtovana trasa ,Ovaro-Villa Santina-Ampezzo-Passo Pura(1428m)-Sauris-Passo Spaccio Aperto(1845m)-Pesariis-Ovaro 102km, 2400nmv. Prespati smo načrtovali v Ovaru, kar je bilo brez zgodnje rezervacije nemogoče. Prenočišče smo našli preko Zoncolana v mestecu Sutrio. Prav iz Sutria vodi cesta na »zloglasni« Zoncolan, katera velja za lažjo smer. Lep dan in še večer nas je zvabil na kolo, da se dan pred etapo povzpnemo na vrh Zoncolana po lažji poti, katera v zadnjih treh km pokaže vse kar nudi Zoncolan iz Ovara.

Napor je bil poplačan s fotografijami z vrha, ob spomeniku kolesarstva, pogledom na serpentine, ki nas čakajo naslednji dan, pa so le še stopnjevale pričakovanje pred kraljevsko etapo. Stotim km smo dodali še slabih 30 in 1200nmv.

Nedelja je bila pravi praznik kolesarstva. Že pred deveto smo se preko prelaza smučarskega centra Ravaschletto in Comeglians odpravili do Ovara. V Ovaru se bo pričel najtežji vzpon 15. etape Gira, kakor tudi eden najtežjih v sporedu kolesarskih dirk, vendar bodo kolesarji pričeli vzpon šele nekaj po 17 uri. Kolesarski navdušenci smo ga pričeli oblegati že od zgodnjih jutranjih ur. Mi smo v Ovaro prispeli nekaj po 10 uri, ko je v vasi in bližji okolici že zmajnkovalo parkirišč, kolesarji pa smo imeli prednost pred vsemi udeleženci prometa. Samega vzpona ne bom opisoval, poudariti velja le nepozabno vzdušje na celotni trasi in nogometno navijanje ob ciljnih serpentinah. Profil pove vse.

 

Zmagovalec etape Ivan Basso je cilj dosegel ob 18h. Pospremili smo ga v huronskem vzdušju, le nekaj manj decibelov je bil deležen vsak tekmovalec, do zadnjega. Na največji preizkušnji so bili predvsem sprinterji, kateri so lovili še dovoljen zaostanek, ki jih obdrži v dirki. Po zaključku smo bili zopet v prednosti kolesarji, kateri smo med avtomobili ekip in organizatorja, kar najhitreje zapuščali prizorišče.

Dnevni števec je pokazal 56km in 1800nmv, v glavah , pa so nam ostali nepozabni prizori sveta kolesarstva s kuliso 100 000 obiskovalcev.

Ponedeljek je bil dan počitka v karavani Gira, sami smo naredili premik v osrčje Dolomitov do La Ville( Stern) . To je bilo izhodišče naše trase petih dolomitskih prelazov nad 2000nmv ( Gardena- Sella-Pordoi-Falzarego-Val Parolla). S kolesarjenjem smo pričeli nekaj pred 12 uro. Jasnina na nebu in idealna temperatura sta nam dodala eno prestavo, pogled na mogočne stene dolomitskih gora, pa nasmeh na obraz ,ki ni izginil do večera, ko smo se v krožni poti vrnili v La Villo. 106km in 2600nmv skozi znane smučarske regije Badie, Gardene, Arabbe so za vsakega kolesarja čudoviti. V La Villi smo prenočili.

Torek je bila na sporedu Gira »ura resnice«, kronometer na Kronplatz( Plan de Corvara). Za premik do starta v vasi St. Vigil smo potrebovali uro in pol vožnje z kombijem. Že ob 09.30uri je vas pokala po šivih. Na srečo nam je uspelo najti ugoden parkirni prostor, na hitro opraviti z nakupi spominkov in še pred prvo zaporo ceste ob 10.00h zapustiti St. Vigil s kolesi seveda po trasi etape. Pred prvimi tekmovalci, kateri startajo v treh skupinah z uro in pol zamika, zaradi obrata spremljevalnih motorjev, kateri se po zaključku vsake skupine vrnejo na start, smo prikolesarili do prelaza Furcia. Tukaj smo počakali konec prve skupine. Ob 12h smo nadaljevali na vrh. Zadnjih 1500m je brutalnih s tremi izredno strmimi odseki. Podlaga je tukaj betonska , polna gramoza, od prelaza Furcia do zadnjega km pa je makadam. Opazovanje tekmovalcev nam je dalo slutiti, da tudi oni le s težavo premagujejo zadnji km.  »Kompaktna« gonilka jim ni v nobeno sramoto, kot že na predhonji etapi Zoncolana. Slast zmage je pobral Stefano Garzelli, največji aplavz pa Gilberto Simoni, kateri z letošnjim Girom končuje kariero.

Med samo dirko je spiker večkrat napovedal slovensko nogometno reprezentanco, katera se je pripravljala v bližnjem Brunicu, vrh Kronplatza pa uporabljala za višinsko adaptacijo, katera jih je čakala v JAR. Naposled se je le pojavila ob zvokih slovenske himne, Handanović je pozdravil vse obiskovalce, ter podal krajši intervju.

V štirih dneh smo kolesarili 330km, 8500nmv, videli najboljše kolesarje na delu v živo, doživeli spektakel, kar Giro vsekakor je in obljubili vrnitev naslednje leto.

 
24. 4. 2010 - Kolesarjenje SŽS po Krasu, (
tudi v sliki)

  


Po planu in željami smo zadnjo soboto v aprilu namenili drugemu druženju na kolesu.  Startno izhodišče in cilj sta bila železniška postaja Divača, namen pa doživeti pomladni Kras  s kolesa. Večna težava pomladnega gibanja v naravi je njena vremenska nepredvidljivost.


Vremenska napoved ni bila ugodna, vendar je bilo stanje boljše, saj so bile dežne kaplje ves čas tako redke, da smo brez težav kar vozili med njimi.

Ob 8.30 smo se zbrali 3 kolesarke in 15 kolesarjev. Na žalost je napoved vremena pač nekaterim pobrala voljo. Cesta je bila mokra, vendar smo se ob 8.55 vseeno pazljivo pognali. Za spremljavo, okrepčila in fotografije sta skrbela Primož in Grega. Kolesarji smo že v startu premagovali najdaljši vzpon proti Senožečam, kar je bilo zaradi hladnega vremena navsezadnje dobro, da se čim prej ogrejemo. Sledil je dolg rahel spust do Štanjela. Tukaj je cesta idealna za kolesarje, saj je tukaj kraška pokrajina idilična, vredna, da se večkrat prekolesari. Pripeljali smo se v Štanjel, kjer smo si vzeli čas za okrepčilo. Tudi v nadaljevanju veliko sreče s soncem ni bilo, zato pa ja bilo vzdušje toliko boljše. S Štanjela smo pričeli zavijati pentljo preko Kobjeglave, Tomačevice do Dutovlj. Dutovlje, čeprav je središče terana, je nam zadišala tista črna, verjetno brazilska. Vedno bolj se je oblačilo in se pripravljalo k dežju, vendar smo se, skozi Sežano in Lipico, suhi vrnili v Divačo.

Druženje smo sklenili ob kosilu ter prijetnem pogovoru in dogovoru, da se jeseni dobimo na gorenjskem.

Podatki celotne trase:
Dolžina:                          74 km
Višinska razlika:         800 m
Povprečna hitrost:        23 km/h

 

26. 9. 2009 - Kolesarjenje SŽS po Posavju, (tudi v sliki)
  
 
V soboto 26.9. ob 9h je bilo na postaji Zidani Most vse v pričakovanju prve skupne vnje novo ustanovljene kolesarske sekcije SŽS. Ohrabrujoče število kolesark in kolesarjev, vsi v enaki opravi novih dresov, vreme pa kot po naročilu, je dajalo slutiti, da je ideja padla na plodna tla.

Skupina je štela 22 kolesarjev, od tega 5 kolesark. Za spremljavo, logistično in ostalo podporo je poskrbel Primož in gasilci PGD Zidani Most s svojim vozilom.
 
Nekaj po deveti uri smo pognali pedala. Skupinska vožnja je sledila toku reke Save, nekaj časa po levem in nekaj časa po desnem bregu mimo Radeč, do Sevnice. Že prvi kilometri so terjali kolesarski davek predrtih zračnic, vendar vešči podobnih opravil, smo težave hitro odpravili. V Sevnici smo krenili malo navkreber, do vasi Trnovec, kjer nas je pri gasilskem domu čakalo okrepčilo. Čas brez kolesa ob lepem razgledu vedno prehitro mine, zato smo prvim 35 km morali dodati še nekaj več kot polovico. Spust do mostu preko Save pri hidroelektrarni Blanca nas je popeljal na Dolenjsko in presenečenja dneva. Na organizatorjevo pobudo smo se pomerili na 4,2 km dolgi progi z 220 m višinske razlike Impoljca - Studenec. Motivacijo so dvignile lepe nagrade SŽS in sponzorja BANEM, d. o. o, ter zdrava tekmovalnost. Dirka se je razvila v pravcati boj z uro, klancem, med sodelujočimi. Po dobrih 12 min in le nekaj več pri kolesarkah je bilo ugibanj konec. Čestitke, komentarji in umirjanje pulza. Zmagovalci bodo sloves najboljših obdržali leto dni, ko jih zagotovo čaka težka naloga branjenja naslova. Še dobra ura kolesarjenja nas je ločila od gostišča Strnad, kjer smo s podelitvami najboljšim in kosilom sklenili naše prvo druženje.
 
Nasmejani obrazi, pohvale za izvedbo in nove ideje dajejo potrdilo prave odločitve. Nasvidenje vsem udeležencem in vabilo vsem ostalim pomladi nekje na primorskem.
 
Klesarska dirka SŽS Studenec 2009 statistika:
 
 
Podatki celotne trase: 
Dolžina:                          78 km 
Višinska razlika:         788 m 
Povprečna hitrost:        24 km/h
 
Rezultati ženske:
  1. mesto Kladnik Metka
  2. mesto Tomše Metka
  3. mesto Špruk Katarina
Rezultati moški:
  1. mesto Aleš Janko
  2. mesto Vandur Simon
  3. mesto Ivančič Matej
Rezultati »open«:
  1. mesto Kosaber Robert
  2. mesto Aleš Janko
  3. mesto Vandur Simon
  4. mesto Ivančič Matej
  5. mesto Milašinović Zoran
  6. mesto Kladnik Metka, Notersberg Dušan
szs
 
Copyright © SŽS 2009 RoLAN hiška